چسب کاشی و سرامیک پرین

چسب کاشی و سرامیک پرین

چسب کاشی و سرامیک پرین یک چسب پایه سیمانی بوده و بر اساس استاندارد های اروپا و با مقاومت و طول عمر بالا طراحی گردیده است. به دلیل تولید صنعتی و کنترل کیفیت مستمر، دارای یکنواختی و کیفیت بسیار بالایی است . چسب سرامیک و چسب کاشی پرین دارای چسبندگی عالی روی انواع مصالح نظیر بتن هوادار اتوکلاوشده، بلوک های سیمانی از هر نوع ، سفال، آجر و پوشش های سیمانی است. این چسب براساس استاندارد ملی ایران به شماره ۱۲۴۹۲ آزمون می گردد. این شرکت در تاریخ ۹۳/۸/۱۷ موفق به دریافت پروانه علامت استاندارد برای این محصول گردید.این فرآورده دارای گواهینامه اتحادیه اروپا (CE) می باشد.

توجه: فرآورده چسب کاشی و سرامیک دارای استاندارد اجباری بوده و لازم است در زمان خرید به نشان استاندارد توجه گردد.

این چسب برای چسبانیدن کاشی های با جذب آب زیاد و انواع کاشی با جذب آب کم (کاشی پرسلانی، شیشه ای و سنگی) مناسب می باشد.

تغییر شکل پذیری بالا جهت هماهنگی با حرکت های سطح زیرکار و مقاومت در برابر حرارت و شرایط جوی سخت از دیگر مزایای این چسب است.

مقاومت چسبندگی کششی از مهمترین ویژگی های یک چسب کاشی می باشد.که مطابق با استاندارد، مقاومت چسبندگی این چسب بعد از قرار گیری در معرض شرایط استاندارد، غوطه وری در آب، حرارت دهی و ذوب و یخبندان آزمون می گردد.

ضخامت اجرای این چسب ۱ تا ۶ میلیمتر بوده و از حجم فضای داخلی شما کم نمی کند. توجه شود که در سیستم دوغابی حجم دوغاب خور حداقل ۳ تا ۴ سانتیمتر است که این حجم به معنای افزایش وزن ساختمان به میزان حداقل ۸۵ کیلوگرم در هر مترمربع می باشد.

چسب کاشی و سرامیک پرین را می توان بر روی یک سطح بزرگ اعمال نموده و سپس مبادرت به کاشی کاری نمود.

چسب کاشی و سرامیک پرین از قدرت نگهدارندگی آب بالایی برخوردار بوده و به هیچ عنوان نیازی به خیس کردن سطح زیر کار و پشت کاشی نیست. به خاطر چسبندگی بالا استفاده از چسب کاشی بسیار مطمئن می باشد.