عایق رطوبتی پرین

استفاده از عایق رطوبتی پایه سیمان جهت عایق کاری با تجربه جدیدی برای شما همراه خواهد بود.شما دوباره سادگی و کیفیت را با محصولات پرین تجربه خواهید کرد.

معرفی محصول :

این ملات آب بند یک کامپوزیت بوده که از دو جزء پلیمر و سیمان تشکیل شده است. پلیمر شبه لاستیک و به عنوان آب بند عمل کرده و سیمان حفاظت از پلیمر و چسبندگی به سطح را به عهده دارد. این نوع از عایقها محصول جدید و به روز دنیاست.که محیط را بدور از آلودگیهای قیری و ایزوگام آب بند می کند.

برای آماده سازی این محصول فقط کافیست آنرا با حجم آب مشخص شده در پشت پاکت ترکیب کنید. پلیمر موجود بعد از دریافت آب تشکیل یک لایه آب بند داده و سیمان وظیفه چسبانندگی به سطح زیر کار را به نحو احسن انجام می دهد. سطح نهایی، زبری لازم برای پوشش لایه های بعدی را ایجاد می کند. (لایه های بعدی حسب نقشه های معماری می تواند پلاستر، کاشی ،سرامیک ،گچ و …باشد.)

این محصول در رنگ های سفید، خاکستری و یا هر رنگ دلخواهی به سفارش مشتری تولید می گردد.رنگدانه ها پایه معدنی بوده و محصول از ثبات رنگ حداقل ده ساله برخوردار است.

توجه : برخی از مشتریان این محصول سازندگانی هستند که قصد دارند آب بندی استخر خود را با رنگ آبی و در یک مرحله بانجام برسانند. با استفاده از این عایق می توانید بدون نیاز به تجهیزات خاصی و تنها با یک برس یا تی، سطوح مورد نظر خود را عایق کنید. این محصول برای عایقکاری کرسی چینی، مخازن بتنی، کانالها، منهولها، تونلها، پیت، پساب، دیوارهای زیر زمین و … کاربرد دارد.

آشنایی با استاندارد محصول:

این محصول مطابق با استاندارد EN14891 تهیه و آزمون می گردد. شرح آزمونهای انجام شده به قرار زیر است :

۱- مقاومت چسبندگی کششی در شرایط استاندارد

۲- مقاومت چسبندگی کششی بعد از غوطه وری در آب

۳- مقاومت چسبندگی کششی بعد از قرار گرفتن در معرض حرارت

۴- مقاومت چسبندگی کششی بعد از سیکل های ذوب و یخبندان

۵- مقاومت چسبندگی کششی بعد از غوطه وری در آب کلر دار

۶- مقاومت چسبندگی کششی بعد از غوطه وری در آب آهک

۷- مقاومت در برابر رشد ترک

۸- نفوذناپذیری در برابر فشار ۵ بار