گروت خود تراز پرین

کاربرد

گروت خودتراز کف پرین یک ملات پایه سیمانی آماده یک جزئی می باشد که برای تراز کردن سطوح افقی و کف طراحی شده است. این ملات کاملا روان بوده و بعد از اجرا نیاز به هیچ گونه عمل مکانیکی جهت صاف کردن ندارد. فقط کافیست ملات با آب مخلوط شده و روی سطح مورد نظر ریخته شود. ملات خود به خود، تراز شده و تمام پستی و بلندی ها سطح را می پوشاند. این ملات برای ضخامت ۲ تا ۳۰ میلیمتر طراحی گردیده است. پیوستگی بالای ملات و عدم جمع شدگی از ویژگی های بارز این محصول بوده که سبب اجرای ملات به صورت یکپارچه و بدون درز می گردد.

آماده سازی

سطح زیرکار را از هرگونه آلودگی ( گرد  غبار  و مواد روغنی ،قطعات لق و سست و  مواد زائد با شستشو و یا جارو زدن پاک نمایید. جهت جلوگیری از جذب آب گروت بهتر است سطح زیر کار مرطوب شود.

شرایط محیطی

گروت خودتراز پرین برای استفاده در هر دو شرایط آب و هوایی گرم و خشک و معتدل طراحی گردیده است. دمای محیط در زمان اجرا بایستی بیشتر از ۵+ درجه سانتیگراد باشد.

مخلوط کردن

در یک ظرف تمیز و یا در گروت میکسر میزان آب موردنیاز که در محدوده ۲۲ تا ۲۳ درصد وزنی مواد خشک می باشد را ریخته و گروت خودتراز پرین را به آرامی به آب اضافه کنید و با استفاده از یک همزن مکانیکی/برقی آنرا به مدت ۲-۳ دقیقه هم زده تا به مخلوطی با غلظت یکنواخت و مناسب برسید. برای مصارف اندک می توان به صورت دستی نیز ملات را مخلوط کرد.